20 de setembre 2009

20/09/2009 Records musicals (V): Serrat

20/09/09 Reprenent el fil que vaig deixar fa quasi dos mesos, segueixo fent un repas als meus referents musicals. En aquest cas, segurament es el que estaria en primer lloc, mes que res perque es lo primer que escoltaria de ben petit, ja que el meu pare era un gran admirador d´en Serrat, amb el que compartia edat, ideals i una situacio politica bastant inestable.
Jo tambe soc un gran admirador d´en Serrat, i el considero el cantant mes important català, encara que a mi m´agraden sobretot la primera etapa de la seva carrera musical.
I desde fa uns mesos, al escoltar les seves cançons, apareix en el meu cap la imatge del meu pare, i aixo son coses que no es poden canviar.
Aqui deixo dos videos, com podien haver sigut molts mes, pero que a mi m´agraden molt.