20 de març 2010

20/03/2010 Glaciar Perito Moreno

20/03/10 Desde que de ben petit el meu pare em va ensenyar una foto del Perito Moreno, vaig quedar encisat d´aquella meravella de la naturalesa, i vaig saber que algún dia ho veuria en directe.

I va arribar el juny del 2004, quan durant la visita a la meva "familia" argentina, em vaig reservar uns dies per poder complir el meu somni. Així doncs, vaig anar amb avió fins a El Calafate, i d´aquest poble vaig anar al Perito Moreno.

Quan m´apropava poc a poc, per una pasarela de fusta de sobte una llengua de gel blanc, sòlid, opac, espès, es va imposar a la meva vista. Per sort, era l´hivern, i quasi no hi havia turistes, i vaig poder disfrutar-ho tot sol. I mentre caminava pel sender de fusta que t´apropa, s´anava veient el glaciar desde diverses perspectives, cada una d´elles més meravellosa.



Mapa orientatiu del glaciar
Pel sender de fusta.


També vaig recorrer amb vaixell pel Lago Argentino.

Contemplar en silenci és la clau. Els sons naturals que emana són increibles, se sentien els cruixits del gèl, i quan de tant en tant queien trossos del glaciar a l´aigua.






Petits icebergs en el llac.














3 comentaris:

Maurici ha dit...

No saps les ganes que tinc jo també de veure'l!!!

Una abraçadota, cosinot!

xabierandueza-berriozar ha dit...

Aupa.A mi también me gustaría ver el Perito Moreno,pero no se si eso va a ser posible algun día,todo se andará.Un saludo.

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES ha dit...

HOLA, PER CREMAR TARJETA A TOPE

SALUT
JOAN