17 de novembre 2007

17/11/07 Ibón de Anayet

17/11/07 Feia un parell de mesos que havíem planejat amb el Benji i laMarta fer una excursió aprofitant que jo estava de vacances, i en principi el lloc escollit era fer l´ascensió del Peña Telera. Així doncs, arribat el dia, llevar- se a les tres de la matinada, agafar el cotxe en direcció a la Vall del Tena. A mig camí em truca la Marta i em diu que prefereixen canviar de muntanya, i decidim finalment pujar als Anayet. Total, que un cop a Formigal, comencem a pujar entre els canons de neu artificial, i a la mitja hora ens donem compte de que ens hem equivocat de camí ( mentre jo començo a notar els efectes de la angina que porto a sobre i que creia que no la notaria), rectifiquem i anem en direcció al barranc de Culivillas, als quinze minuts em veig obligat a retirarme, ja no puc mes... Els dic que almenys pugin fins als ibons, mentre jo els esperaré al cotxe. Un desastre.

Aparcament de Formigal


Barranc de Culivillas

La Marta en el Ibon de Anayet, gelat i el Midi al fons



El Benji fent l´indio sobre el riu gelat

1 comentari:

Jordi ha dit...

Bonic e interessant blog, enhorabona.