25 de juny 2008

25/06/2008 Tretze anys!!!

25/06/08 Just avui fa tretze anys que vaig arribar a Euskadi, vaig venir per a fer unes practiques durant un any, i ja en porto tretze.

He passat de ser un xaval una mica desorientat, a estar casat i amb una filla.


He viscut a Lasarte, a Hernani, a Argentina, a Amara, a Renteria i finalment a Ulia.


He treballat al Berasategi, a Burzako i al Izkiña.


Pero el mes important ha sigut trobar a la Nerea, i junt amb ella, a aparegut la Maialen, lo mes bonic del mon.



2 comentaris:

alicia ha dit...

Estic contenta de que el balanç d´aquests 13 anys (com passa el temps!), siguin tan bons i de que hagis trobat tot alló que es necessita per viure. Lo de noi despistat... pensa que tots hi anem de despistats, tots, i el que creu el contrari, és que no es massa conscient de la realitat. Tu sempre has estat una persona honesta i conseqüent, aixó no tothom ho pot dir

Montse Canes ha dit...

Ei Perla!!!! quins records m'has fet arribar a través del teu missatge! he pogut tornar-te a "veure" i a la Marta amb qui vaig poder anar als campaments d'Italia, i en Benji (era un nen!!) i el bloc de l'Anna Collado, que va patir la meva inexperiència com a Cap de Raiers!i m'encanta veure`t feliç i amb una nena preciosa! Enhorabona. Un petonàs enorme i... Sempre a punt!