07 de març 2009

06/03/2009 Records musicals (IV): Cranberries

06/03/09 Seguint el fil dels meus records musicals, avui toca un dels meus preferits, els Cranberries. Aquest grup el vaig descobrir gracies al meu amic Hernan, que em va enviar de Glasgow una cinta.
The Cranberries es una de les bandes mes exitoses d´Irlanda. Van trencar els conceptes del punk i el rock per oferir una proposta musical amb un segell propi. Van començar el 1989 amb un estil "rock-pop" alternatiu amb el nom de "The Cranberries Saw Us" i l´integraven Fergal Lawler (bateria), Noel Hogan (guitarra), Mike Hogan (baix) i Niall Quinn (vocal). Peró desprès d´un any de canvis, van canviar de vocalista i va entrar Dolores O'Riordan que va donar força i molta personalitat a la banda.
La seva discografia es:
*Everybody Is Doing It So Why Can´t We
*No Need to Argue
*To The Faithful Departed
*Bury The Hatchet
*Wake Up And Smell The Coffee
*Stars
Aqui deixo un parell de clips, l´Animal Instinct (el meu preferit) i Linger.



1 comentari:

Anònim ha dit...

No me'n recordava que te'ls havia presentat jo...