27 de desembre 2009

26/12/2009 Un breu repàs al meu 2009

26/12/09 No volia acabar aquest any sense escriure alguna cosa, no sé si de resum o de què, però escriure si més no, aprofitant que en aquestes dates ens hem de posar tontos, ser amics de tothom, ser bones persones i desitjar a tot déu pau, amor i felicitat, i coses per l´estil. Sembla com si tot l´any poguéssim dedicar-nos a ser uns cabrons sempre i quan per nadal ens convertim en unes persones fantastiques.
Després d´aquesta "reflexió" nadalenca, fare un petit resum del meu 2009.
A nivell personal el 2009 a sigut un any que el podria resumir com agredolç, sobretot perque el mes d´abril vaig perdre al meu pare, i just un mes despres, va neixer l´Ibon, fet que va amortiguar moltissim la tristesa.
I respecte a les excursions realitzades, no he pogut fer totes les que tenia planejades, pero no em puc queixar, ja que n´he fet unes quantes:

* Sierra de Garobel/Salvada (Ascensions al Ungino i al Eskutxi)
* Sierra de Guara (Mondinero i Fragineto)
* Soratxipi i Bonozorrotz
* Cresterio del Aitzkorri
* Pusilibro i Sierra de Leire
* Taga
* Cuculo
* Circular al Circ d´Arantza (Mendieder i Ekaitza)
* Els penyasegats d´Ulia
* Aldura
* Elke
* Comabona
* Cingles de Gallifa

Espero que el 2010 sigui mes prolific en muntanyes i excursions.